Tuesday, March 7, 2017

၂၁။ အတိၳပစၥယ (၂၁။ အတိ္ထပစ္စယ)


[Zawgyi]
ပ႒ာန္းပစၥယနိေဒၵသပါဠိ

၂၁။ အတိၳပစၥယ

-အတၳိပစၥေယာတိ -
-စတၱာေရာ ခႏၶာ အရူပိေနာ အညမညံ အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ။
-စတၱာေရာ မဟာဘူတာ အညမညံ အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ၾသကၠႏိ ၱကၡေဏ နာမရူပံ အညမညံ အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ။
-စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ စိတၱသမု႒ာနာနံ ရူပါနံ အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ။
--မဟာဘူတာ ဥပါဒါရူပါနံ အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ။
-စကၡာယတနံ စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ တံ သမၸယုတၱကာနဥၥဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ေသာတာယတနံ ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ဃာနာယတနံ ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ဇိ၀ွါယတနံ ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ကာယာယတနံ ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ရူပါယတနံ စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-သဒၵါယတနံ ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ဂႏၶာယတနံ ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ရသာယတနံ ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ေဖာ႒ာဗၺာယတနံ ကာယ၀ိညာဏ ဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတိၳပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ရူပါယတနံ သဒၵါယတနံ ဂႏၶာယတနံ ရသာယတနံ ေဖာ႒ာဗၺာယတနံ မေနာဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ။
-ယံ ရူပံ နိႆာယ မေနာဓာတု စ မေနာ၀ိညာဏဓာတု စ ၀တၱႏိၱ၊ တံ ရူပံ မေနာဓာတုယာ စ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ စ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အတၳိပစၥေယန ပစၥေယာ။

-အတၳိပစၥေယာတိ = အတၱိပစၥည္း ဟူသည္ကား

-စတၱာေရာ = ေလးပါးကုန္ေသာ
-ခႏၶာ = ေ၀ဒနာကၡႏၶာ၊ သညာကၡႏၶာ၊ သခၤါရကၡႏၶာ၊ ၀ိညာကၡႏၶာ တို႔သည္
-အရူပိေနာ (ခႏၶာ)= နာမ္တရားျဖစ္ကုန္ေသာ
-အညမညံ = အခ်င္းခ်င္း
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-စတၱာေရာ = ေလးပါးကုန္ေသာ
-မဟာဘူတာ = မဟာဘုတ္ရုပ္ ေလးပါးတို႔သည္
-အညမညံ = အခ်င္းခ်င္း
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ၾသကၠႏိ ၱကၡေဏ = ပဥၥေ၀ါကာရ ပဋိသေႏၶ ခဏ၌
-နာမရူပံ = ပဋိသေႏၶနာမ္ခႏၶာႏွင့္ ဟာဒယ၀တၱဳရုပ္သည္
-အညမညံ = အခ်င္းခ်င္း
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-စိတၱေစတသိကာ = စိတ္ေစတသိတ္ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာ = နာမခႏၶာတရား ေလးပါးတို႔သည္
-စိတၱသမု႒ာနာနံ = စိတ္ေၾကာင့္ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ရူပါနံ = စိတၱဇရုပ္ ပဋိသေႏၶကမၼဇရုပ္တို႔အား
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-မဟာဘူတာ = ပထ၀ီ၊ ေတေဇာ၊ အာေပါ၊ ၀ါေယာဟုဆိုအပ္ေသာ မဟာဘုတ္ရုပ္ ေလးပါးတို႔သည္
-ဥပါဒါရူပါနံ = ဥပါဒါရုပ္တို႔အား
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-စကၡာယတနံ = စကၡဳ ပသာဒရုပ္ မ်က္စိ အၾကည္သည္
-စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ စကၡဳ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံ သမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို စကၡဳ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ေသာတာယတနံ = ေသာတ ပသာဒရုပ္ နား အၾကည္သည္
-ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကား သိစိတ္ ေသာတ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ေသာတ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ဃာနာယတနံ = ဃာန ပသာဒရုပ္ ႏွာေခါင္း အၾကည္သည္
-ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံ သိစိတ္ ဃာန၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ဃာန၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ဇိ၀ွါယတနံ = ဇိ၀ွာ ပသာဒရုပ္ လ်ာ အၾကည္သည္
-ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတုယာ = လ်က္ သိစိတ္ ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ကာယာယတနံ = ကာယ ပသာဒရုပ္ ကိုယ္ အၾကည္သည္
-ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိ သိစိတ္ ကာယ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ကာယ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ရူပါယတနံ = ရူပါရံု အဆင္းဓါတ္သည္
-စကၡဳ၀ိညာဏဓာတုယာ = ျမင္သိစိတ္ စကၡဳ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံ သမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို စကၡဳ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-သဒၵါယတနံ = သဒၵါရံု အသံရုပ္ဓါတ္သည္
-ေသာတ၀ိညာဏဓာတုယာ = ၾကား သိစိတ္ ေသာတ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ေသာတ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ဂႏၶာယတနံ = ဂႏၶာရံု အနံရုပ္ဓါတ္သည္
-ဃာန၀ိညာဏဓာတုယာ = နံ သိစိတ္ ဃာန၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ဃာန၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ရသာယတနံ = ရသာရံု အရသာဓါတ္သည္
-ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတုယာ = လ်က္ သိစိတ္ ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ေဖာ႒ာဗၺာယတနံ = ေဖာ႒ာဗၺာရံု အေတြ႔ရုပ္ဓါတ္သည္
-ကာယ၀ိညာဏဓာတုယာ = ထိ သိစိတ္ ကာယ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထို ကာယ၀ိညာဏဓါတ္ ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ရူပါယတနံ = အဆင္းသည္၎
-သဒၵါယတနံ = အသံသည္၎
-ဂႏၶာယတနံ = အနံ႔သည္၎
-ရသာယတနံ = အရသာသည္၎
-ေဖာ႒ာဗၺာယတနံ = အေတြ႔သည္၎
-မေနာဓာတုယာ = အေနာဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

-ယံ ရူပံ = အၾကင္ဟာဒယ ၀တၱဳရုပ္ကို
-နိသာယ = အမွီျပဳ၍
-မေနာဓာတု စ = မေနာဓါတ္သည္၎
-မေနာ၀ိညာဏဓာတု စ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္သည္၎
-၀တၱႏိၱ၊ = ျဖစ္ကုန္၏
-တံ ရူပံ = ထိုဟာဒယ၀တၱဳရုပ္သည္
-မေနာဓာတုယာ စ = မေနာဓါတ္အား၎
-မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ စ = မေနာ၀ိညာဏဓါတ္အား၎
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထိုမေနာ၀ိညာဏဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အတၳိပစၥေယန = ထင္ရွားရွိသည္၏ အျဖစ္ အတၱိပစၥယ သတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။= ေက်းဇူးျပဳသည္ ျဖစ္၏။

[Unicode]
ပဋ္ဌာန်းပစ္စယနိဒ္ဒေသပါဠိ

၂၁။ အတိ္ထပစ္စယ

-အတ္ထိပစ္စယောတိ -
-စတ္တာရော ခန္ဓာ အရူပိနော အညမညံ အတ္ထိပစ္စယေန ပစ္စယော။
-စတ္တာရော မဟာဘူတာ အညမညံ အတ္ထိပစ္စယေန ပစ္စယော။
-သြက္ကနိ ္တက္ခဏေ နာမရူပံ အညမညံ အတ္ထိပစ္စယေန ပစ္စယော။
-စိတ္တစေတသိကာ ဓမ္မာ စိတ္တသမုဋ္ဌာနာနံ ရူပါနံ အတ္ထိပစ္စယေန ပစ္စယော။
--မဟာဘူတာ ဥပါဒါရူပါနံ အတ္ထိပစ္စယေန ပစ္စယော။
-စက္ခာယတနံ စက္ခုဝိညာဏဓာတုယာ တံ သမ္ပယုတ္တကာနဉ္စဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-သောတာယတနံ သောတဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ဃာနာယတနံ ဃာနဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ဇိဝှါယတနံ ဇိဝှါဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ကာယာယတနံ ကာယဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ရူပါယတနံ စက္ခုဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-သဒ္ဒါယတနံ သောတဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ဂန္ဓာယတနံ ဃာနဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ရသာယတနံ ဇိဝှါဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ဖောဋ္ဌာဗ္ဗာယတနံ ကာယဝိညာဏ ဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတိ္ထပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ရူပါယတနံ သဒ္ဒါယတနံ ဂန္ဓာယတနံ ရသာယတနံ ဖောဋ္ဌာဗ္ဗာယတနံ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတ္ထိပစ္စယေန ပစ္စယော။
-ယံ ရူပံ နိဿာယ မနောဓာတု စ မနောဝိညာဏဓာတု စ ဝတ္တနိ္တ၊ တံ ရူပံ မနောဓာတုယာ စ မနောဝိညာဏဓာတုယာ စ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အတ္ထိပစ္စယေန ပစ္စယော။

-အတ္ထိပစ္စယောတိ = အတ္တိပစ္စည်း ဟူသည်ကား

-စတ္တာရော = လေးပါးကုန်သော
-ခန္ဓာ = ဝေဒနာက္ခန္ဓာ၊ သညာက္ခန္ဓာ၊ သင်္ခါရက္ခန္ဓာ၊ ဝိညာက္ခန္ဓာ တို့သည်
-အရူပိနော (ခန္ဓာ)= နာမ်တရားဖြစ်ကုန်သော
-အညမညံ = အချင်းချင်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-စတ္တာရော = လေးပါးကုန်သော
-မဟာဘူတာ = မဟာဘုတ်ရုပ် လေးပါးတို့သည်
-အညမညံ = အချင်းချင်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-သြက္ကနိ ္တက္ခဏေ = ပဉ္စဝေါကာရ ပဋိသန္ဓေ ခဏ၌
-နာမရူပံ = ပဋိသန္ဓေနာမ်ခန္ဓာနှင့် ဟာဒယဝတ္တုရုပ်သည်
-အညမညံ = အချင်းချင်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-စိတ္တစေတသိကာ = စိတ်စေတသိတ်ဖြစ်ကုန်သော
-ဓမ္မာ = နာမခန္ဓာတရား လေးပါးတို့သည်
-စိတ္တသမုဋ္ဌာနာနံ = စိတ်ကြောင့်ဖြစ်ကုန်သော
-ရူပါနံ = စိတ္တဇရုပ် ပဋိသန္ဓေကမ္မဇရုပ်တို့အား
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-မဟာဘူတာ = ပထဝီ၊ တေဇော၊ အာပေါ၊ ဝါယောဟုဆိုအပ်သော မဟာဘုတ်ရုပ် လေးပါးတို့သည်
-ဥပါဒါရူပါနံ = ဥပါဒါရုပ်တို့အား
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-စက္ခာယတနံ = စက္ခု ပသာဒရုပ် မျက်စိ အကြည်သည်
-စက္ခုဝိညာဏဓာတုယာ = မြင်သိစိတ် စက္ခုဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံ သမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို စက္ခုဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-သောတာယတနံ = သောတ ပသာဒရုပ် နား အကြည်သည်
-သောတဝိညာဏဓာတုယာ = ကြား သိစိတ် သောတဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို သောတဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ဃာနာယတနံ = ဃာန ပသာဒရုပ် နှာခေါင်း အကြည်သည်
-ဃာနဝိညာဏဓာတုယာ = နံ သိစိတ် ဃာနဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို ဃာနဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ဇိဝှါယတနံ = ဇိဝှာ ပသာဒရုပ် လျာ အကြည်သည်
-ဇိဝှါဝိညာဏဓာတုယာ = လျက် သိစိတ် ဇိဝှာဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို ဇိဝှာဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ကာယာယတနံ = ကာယ ပသာဒရုပ် ကိုယ် အကြည်သည်
-ကာယဝိညာဏဓာတုယာ = ထိ သိစိတ် ကာယဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို ကာယဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ရူပါယတနံ = ရူပါရုံ အဆင်းဓါတ်သည်
-စက္ခုဝိညာဏဓာတုယာ = မြင်သိစိတ် စက္ခုဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံ သမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို စက္ခုဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-သဒ္ဒါယတနံ = သဒ္ဒါရုံ အသံရုပ်ဓါတ်သည်
-သောတဝိညာဏဓာတုယာ = ကြား သိစိတ် သောတဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို သောတဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ဂန္ဓာယတနံ = ဂန္ဓာရုံ အနံရုပ်ဓါတ်သည်
-ဃာနဝိညာဏဓာတုယာ = နံ သိစိတ် ဃာနဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို ဃာနဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ရသာယတနံ = ရသာရုံ အရသာဓါတ်သည်
-ဇိဝှါဝိညာဏဓာတုယာ = လျက် သိစိတ် ဇိဝှာဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို ဇိဝှာဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ဖောဋ္ဌာဗ္ဗာယတနံ = ဖောဋ္ဌာဗ္ဗာရုံ အတွေ့ရုပ်ဓါတ်သည်
-ကာယဝိညာဏဓာတုယာ = ထိ သိစိတ် ကာယဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထို ကာယဝိညာဏဓါတ် နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ရူပါယတနံ = အဆင်းသည်၎င်း
-သဒ္ဒါယတနံ = အသံသည်၎င်း
-ဂန္ဓာယတနံ = အနံ့သည်၎င်း
-ရသာယတနံ = အရသာသည်၎င်း
-ဖောဋ္ဌာဗ္ဗာယတနံ = အတွေ့သည်၎င်း
-မနောဓာတုယာ = အနောဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထိုမနောဓါတ်နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

-ယံ ရူပံ = အကြင်ဟာဒယ ဝတ္တုရုပ်ကို
-နိသာယ = အမှီပြု၍
-မနောဓာတု စ = မနောဓါတ်သည်၎င်း
-မနောဝိညာဏဓာတု စ = မနောဝိညာဏဓါတ်သည်၎င်း
-ဝတ္တနိ္တ၊ = ဖြစ်ကုန်၏
-တံ ရူပံ = ထိုဟာဒယဝတ္တုရုပ်သည်
-မနောဓာတုယာ စ = မနောဓါတ်အား၎င်း
-မနောဝိညာဏဓာတုယာ စ = မနောဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထိုမနောဝိညာဏဓါတ်နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အတ္ထိပစ္စယေန = ထင်ရှားရှိသည်၏ အဖြစ် အတ္တိပစ္စယ သတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။= ကျေးဇူးပြုသည် ဖြစ်၏။

No comments:

Post a Comment