[Zawgyi]
ပ႒ာန္းပစၥယနိေဒၵသပါဠိ
ပ႒ာန္းပစၥယနိေဒၵသပါဠိ
၄။ အနႏ ၱရပစၥယ
အနႏ ၱရပစၥေယာတိ -စကၡဳ၀ိညာဏဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱန -ရပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱန -ရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ေသာတ၀ိညာဏဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ- ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ- ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ဃာန၀ိညာဏဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ- ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ- ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ- ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ- ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ကာယ၀ိညာဏဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ- ပစၥေယန ပစၥေယာ။
မေနာဓာတု တံသမၸယုတၱကာ စ ဓမၼာ မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ တံသမၸယုတၱကာနဥၥ ဓမၼာနံ အနႏၱနရ ပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမၼာ ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမၼာ ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာ ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာ ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ ကုသလာနံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗ်ာကတာ ဓမၼာ ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ အကုသလာနံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
ေယသံ ေယသံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရာ ေယ ေယ ဓမၼာ ဥပၸဇၨႏိ ၱ စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ၊ ေတ ေတ ဓမၼာ ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။
-အနႏ ၱရပစၥေယာတိ - အနႏ ၱရပစၥည္း ဟူသည္ကား
-***“စကၡဳ၀ိညာဏ” ဓာတု = “ျမင္သိစိတ္ ‘စကၡဳ၀ိညာဏဓါတ္” သည္၎၊
-တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို စကၡဳ၀ိညာဏဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-စ ဓမၼာ (ဓမၼာစ) = ေစတသိတ္ တရား(၇)ပါး တို႔သည္၎၊
-မေနာဓာတုယာ (မေနာဓာတုယာစ) = သမၸဋိ စၦိဳင္းဟု ဆိုအပ္ေသာ မေနာဓါတ္အား၎၊ (လက္ခံစိတ္)
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ၊
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရား (၁၀)ပါး တို႔အား၎၊
-အနႏၱနရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-မေနာ ဓာတု = သမၸဋိ စၦိဳင္းဟု ဆိုအပ္ေသာ မေနာဓါတ္သည္၎၊
-တံသမၸယုတၱကာ = ထိုမေနာဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-စ ဓမၼာ (ဓမၼာစ) = ေစတသိတ္တရားတို႔သည္၎၊
-မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာ (မေနာ၀ိညာဏဓာတုယာစ) = သ ႏၱီရဏဟု ဆိုအပ္ေသာ မေနာ၀ိညာဏဓါတ္အား၎၊ (စူးစမ္စိတ္)
-တံသမၸယုတၱကာနဥၥ = ထိုမေနာ၀ိညာဏဓါတ္ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = ေစတသိတ္တရားတို႔အား၎
-အနႏၱနရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
မွတ္ခ်က္။
ျမင္စိတ္ ---> အျခားမဲ့ ---> လကၡံစိတ္ (သမၸဋိ စၦိဳန္း) --- အၾကားမရွိ
လကၡံစိတ္ ---> အျခားမဲ့ ---> စံုစမ္းစိိတ္ (သ ႏၱီရဏ) --- အၾကားမရွိ
ျမင္စိတ္ ---> အျခားမဲ့ ---> လကၡံစိတ္ (သမၸဋိ စၦိဳန္း) --- အၾကားမရွိ
လကၡံစိတ္ ---> အျခားမဲ့ ---> စံုစမ္းစိိတ္ (သ ႏၱီရဏ) --- အၾကားမရွိ
{***“ေသာတ၀ိညာဏဓာတု” = ၾကားသိစိတ္ ‘ေသာတ၀ိညာဏဓါတ္’ သည္၎၊
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ေသာတ၀ိညာဏ ဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ေသာတ၀ိညာဏ ဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
***“ဃာန၀ိညာဏဓာတု” = နံသိစိတ္ ‘ဃာန၀ိညာဏဓါတ္’ သည္၎၊
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ဃာန၀ိညာဏဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ဃာန၀ိညာဏဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
***“ဇိ၀ွါ၀ိညာဏဓာတု” = လ်က္သိစိတ္ ‘ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓါတ္’ သည္၎၊
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ဇိ၀ွာ၀ိညာဏဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ
***“ကာယ၀ိညာဏဓာတု” = ထိသိစိတ္ ‘ကာယ၀ိညာဏဓါတ္’ သည္၎၊
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ကာယ၀ိညာဏဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ}
တံသမၸယုတၱကာ = **“ထို ကာယ၀ိညာဏဓါတ္” ႏွင့္ ယွဥ္ကုန္ေသာ}
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ကုသလာ ဓမၼာ = ကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ကုသလာ ဓမၼာ = ကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ကုသလာ ဓမၼာ = ကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ဟု မဆိုအပ္ေသာ ၀ိပါတ္ၾကိယာတည္းဟူေသာ အဗ်ာကတာတရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ကုသလာ ဓမၼာ = ကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ဟု မဆိုအပ္ေသာ ၀ိပါတ္ၾကိယာတည္းဟူေသာ အဗ်ာကတာတရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အကုသလာ ဓမၼာ = အကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = အကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-အကုသလာ ဓမၼာ = အကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = အကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အကုသလာ ဓမၼာ = အကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = အဗ်ာကတ တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-အကုသလာ ဓမၼာ = အကုသိုလ္တရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = အဗ်ာကတ တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာ = အဗ်ာကတာတရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = အဗ်ာကတ တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာ = အဗ်ာကတာတရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာနံ = အဗ်ာကတ တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာ = ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ဟု မဆိုအပ္ေသာ ၀ိပါတ္ၾကိယာတည္းဟူေသာ အဗ်ာကတာတရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-အဗ်ာကတာနံ ဓမၼာ = ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ဟု မဆိုအပ္ေသာ ၀ိပါတ္ၾကိယာတည္းဟူေသာ အဗ်ာကတာတရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ကုသလာနံ ဓမၼာနံ = ကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = အဗ်ာကတာတရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = အကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-အဗ်ာကတာ ဓမၼာ = အဗ်ာကတာတရားတို႔သည္
-ပစိ ၦမာနံ ပစိ ၦမာနံ = ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-အကုသလာနံ ဓမၼာနံ = အကုသိုလ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရပစၥယသတၱိျဖင့္
-ပစၥေယာ။ = ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္ ျဖစ္၏။
-ေယသံ ေယသံ = အၾကင္အၾကင္ ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ဓမၼာနံ = စိတ္၊ ေစတသိတ္ တရားတို႔၏
-အနႏ ၱရာ = အျခားမဲ့ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ေယ ေယ ဓမၼာ = အၾကင္အၾကင္ ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ဥပၸဇၨႏိ ၱ= ျဖစ္ကုန္၏
-စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ၊ = စိတ္၊ ေစတသိတ္ တရားတို႔အား (ဥပၸဇၨႏိ ၱ= ျဖစ္ကုန္၏)
-ေတ ေတ ဓမၼာ = ထို ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ တရားတို႔သည္
-ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ = ထိုေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ ေစတသိတ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။ = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္။
-ဓမၼာနံ = စိတ္၊ ေစတသိတ္ တရားတို႔၏
-အနႏ ၱရာ = အျခားမဲ့ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ေယ ေယ ဓမၼာ = အၾကင္အၾကင္ ေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ
-ဥပၸဇၨႏိ ၱ= ျဖစ္ကုန္၏
-စိတၱေစတသိကာ ဓမၼာ၊ = စိတ္၊ ေစတသိတ္ တရားတို႔အား (ဥပၸဇၨႏိ ၱ= ျဖစ္ကုန္၏)
-ေတ ေတ ဓမၼာ = ထို ေရွးေရွး၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ တရားတို႔သည္
-ေတသံ ေတသံ ဓမၼာနံ = ထိုေနာက္ေနာက္၌ ျဖစ္ကုန္ေသာ ေစတသိတ္တရားတို႔အား
-အနႏ ၱရပစၥေယန ပစၥေယာ။ = အျခားမဲ့ အနႏ ၱရ သတၱိျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳတတ္သည္။
[Unicode]
ပဋ္ဌာန်းပစ္စယနိဒ္ဒေသပါဠိ
ပဋ္ဌာန်းပစ္စယနိဒ္ဒေသပါဠိ
၄။ အနန ္တရပစ္စယ
အနန ္တရပစ္စယောတိ -
စက္ခုဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တန -ရပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တန -ရပစ္စယေန ပစ္စယော။
သောတဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ဃာနဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ဇိဝှါဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ကာယဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗျာကတာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ယေသံ ယေသံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရာ ယေ ယေ ဓမ္မာ ဥပ္ပဇ္ဇနိ ္တ စိတ္တစေတသိကာ ဓမ္မာ၊ တေ တေ ဓမ္မာ တေသံ တေသံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
စက္ခုဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တန -ရပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တန -ရပစ္စယေန ပစ္စယော။
သောတဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ဃာနဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ဇိဝှါဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ကာယဝိညာဏဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ- ပစ္စယေန ပစ္စယော။
မနောဓာတု တံသမ္ပယုတ္တကာ စ ဓမ္မာ မနောဝိညာဏဓာတုယာ တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ ဓမ္မာနံ အနန္တနရ ပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ ကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အကုသလာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ပုရိမာ ပုရိမာ အဗျာကတာ ဓမ္မာ ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
ယေသံ ယေသံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရာ ယေ ယေ ဓမ္မာ ဥပ္ပဇ္ဇနိ ္တ စိတ္တစေတသိကာ ဓမ္မာ၊ တေ တေ ဓမ္မာ တေသံ တေသံ ဓမ္မာနံ အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။
-အနန ္တရပစ္စယောတိ - အနန ္တရပစ္စည်း ဟူသည်ကား
-***“စက္ခုဝိညာဏ” ဓာတု = “မြင်သိစိတ် ‘စက္ခုဝိညာဏဓါတ်” သည်၎င်း၊
-တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို စက္ခုဝိညာဏဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-စ ဓမ္မာ (ဓမ္မာစ) = စေတသိတ် တရား(၇)ပါး တို့သည်၎င်း၊
-မနောဓာတုယာ (မနောဓာတုယာစ) = သမ္ပဋိ စ္ဆိုင်းဟု ဆိုအပ်သော မနောဓါတ်အား၎င်း၊ (လက်ခံစိတ်)
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထိုမနောဓါတ်နှင့် ယှဉ်ကုန်သော၊
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရား (၁၀)ပါး တို့အား၎င်း၊
-အနန္တနရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-မနော ဓာတု = သမ္ပဋိ စ္ဆိုင်းဟု ဆိုအပ်သော မနောဓါတ်သည်၎င်း၊
-တံသမ္ပယုတ္တကာ = ထိုမနောဓါတ်နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-စ ဓမ္မာ (ဓမ္မာစ) = စေတသိတ်တရားတို့သည်၎င်း၊
-မနောဝိညာဏဓာတုယာ (မနောဝိညာဏဓာတုယာစ) = သ န္တီရဏဟု ဆိုအပ်သော မနောဝိညာဏဓါတ်အား၎င်း၊ (စူးစမ်စိတ်)
-တံသမ္ပယုတ္တကာနဉ္စ = ထိုမနောဝိညာဏဓါတ်နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စေတသိတ်တရားတို့အား၎င်း
-အနန္တနရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
မှတ်ချက်။
မြင်စိတ် ---> အခြားမဲ့ ---> လက္ခံစိတ် (သမ္ပဋိ စ္ဆိုန်း) --- အကြားမရှိ
လက္ခံစိတ် ---> အခြားမဲ့ ---> စုံစမ်းစိတ် (သ န္တီရဏ) --- အကြားမရှိ
မြင်စိတ် ---> အခြားမဲ့ ---> လက္ခံစိတ် (သမ္ပဋိ စ္ဆိုန်း) --- အကြားမရှိ
လက္ခံစိတ် ---> အခြားမဲ့ ---> စုံစမ်းစိတ် (သ န္တီရဏ) --- အကြားမရှိ
{***“သောတဝိညာဏဓာတု” = ကြားသိစိတ် ‘သောတဝိညာဏဓါတ်’ သည်၎င်း၊
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို သောတဝိညာဏ ဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို သောတဝိညာဏ ဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
***“ဃာနဝိညာဏဓာတု” = နံသိစိတ် ‘ဃာနဝိညာဏဓါတ်’ သည်၎င်း၊
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို ဃာနဝိညာဏဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို ဃာနဝိညာဏဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
***“ဇိဝှါဝိညာဏဓာတု” = လျက်သိစိတ် ‘ဇိဝှာဝိညာဏဓါတ်’ သည်၎င်း၊
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို ဇိဝှာဝိညာဏဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို ဇိဝှာဝိညာဏဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော
***“ကာယဝိညာဏဓာတု” = ထိသိစိတ် ‘ကာယဝိညာဏဓါတ်’ သည်၎င်း၊
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို ကာယဝိညာဏဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော}
တံသမ္ပယုတ္တကာ = **“ထို ကာယဝိညာဏဓါတ်” နှင့် ယှဉ်ကုန်သော}
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ကုသလာ ဓမ္မာ = ကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = ကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ကုသလာ ဓမ္မာ = ကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = ကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ကုသလာ ဓမ္မာ = ကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ = ကုသိုလ်၊ အကုသိုလ်ဟု မဆိုအပ်သော ဝိပါတ်ကြိယာတည်းဟူသော အဗျာကတာတရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ကုသလာ ဓမ္မာ = ကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ = ကုသိုလ်၊ အကုသိုလ်ဟု မဆိုအပ်သော ဝိပါတ်ကြိယာတည်းဟူသော အဗျာကတာတရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အကုသလာ ဓမ္မာ = အကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = အကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-အကုသလာ ဓမ္မာ = အကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = အကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အကုသလာ ဓမ္မာ = အကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ = အဗျာကတ တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-အကုသလာ ဓမ္မာ = အကုသိုလ်တရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ = အဗျာကတ တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ = အဗျာကတာတရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ = အဗျာကတ တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ = အဗျာကတာတရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာနံ = အဗျာကတ တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ = ကုသိုလ်၊ အကုသိုလ်ဟု မဆိုအပ်သော ဝိပါတ်ကြိယာတည်းဟူသော အဗျာကတာတရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = ကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-အဗျာကတာနံ ဓမ္မာ = ကုသိုလ်၊ အကုသိုလ်ဟု မဆိုအပ်သော ဝိပါတ်ကြိယာတည်းဟူသော အဗျာကတာတရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = ကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ပုရိမာ ပုရိမာ = ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အဗျာကတာ ဓမ္မာ = အဗျာကတာတရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = အကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-အဗျာကတာ ဓမ္မာ = အဗျာကတာတရားတို့သည်
-ပစိ ္ဆမာနံ ပစိ ္ဆမာနံ = နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-အကုသလာနံ ဓမ္မာနံ = အကုသိုလ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန = အခြားမဲ့ အနန ္တရပစ္စယသတ္တိဖြင့်
-ပစ္စယော။ = ကျေးဇူးပြုတတ်သည် ဖြစ်၏။
-ယေသံ ယေသံ = အကြင်အကြင် ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ဓမ္မာနံ = စိတ်၊ စေတသိတ် တရားတို့၏
-အနန ္တရာ = အခြားမဲ့ဖြစ်ကုန်သော
-ယေ ယေ ဓမ္မာ = အကြင်အကြင် နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ဥပ္ပဇ္ဇနိ ္တ= ဖြစ်ကုန်၏
-စိတ္တစေတသိကာ ဓမ္မာ၊ = စိတ်၊ စေတသိတ် တရားတို့အား (ဥပ္ပဇ္ဇနိ ္တ= ဖြစ်ကုန်၏)
-တေ တေ ဓမ္မာ = ထို ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော တရားတို့သည်
-တေသံ တေသံ ဓမ္မာနံ = ထိုနောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော စေတသိတ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။ = အခြားမဲ့ အနန ္တရ သတ္တိဖြင့် ကျေးဇူးပြုတတ်သည်။
-ဓမ္မာနံ = စိတ်၊ စေတသိတ် တရားတို့၏
-အနန ္တရာ = အခြားမဲ့ဖြစ်ကုန်သော
-ယေ ယေ ဓမ္မာ = အကြင်အကြင် နောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော
-ဥပ္ပဇ္ဇနိ ္တ= ဖြစ်ကုန်၏
-စိတ္တစေတသိကာ ဓမ္မာ၊ = စိတ်၊ စေတသိတ် တရားတို့အား (ဥပ္ပဇ္ဇနိ ္တ= ဖြစ်ကုန်၏)
-တေ တေ ဓမ္မာ = ထို ရှေးရှေး၌ ဖြစ်ကုန်သော တရားတို့သည်
-တေသံ တေသံ ဓမ္မာနံ = ထိုနောက်နောက်၌ ဖြစ်ကုန်သော စေတသိတ်တရားတို့အား
-အနန ္တရပစ္စယေန ပစ္စယော။ = အခြားမဲ့ အနန ္တရ သတ္တိဖြင့် ကျေးဇူးပြုတတ်သည်။
No comments:
Post a Comment