[Zawgyi]
သည္းခံျခင္း သေဘာ
သည္းခံျခင္း သေဘာ
ဤ၌ သည္းခံျခင္းဟူသည္
ရန္သူအေပၚ၌ မစြမ္းႏိုင္မွန္းသိ၍
မိမိ၏ ေလာဘ၊ေဒါသတို႔ကို
ခ်ဳပ္တည္း မ်ိဳသိပ္၍ သည္းခံျခင္း၊
ႀကိတ္မိွတ္၍ သည္းခံျခင္းမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲ
သဒၶါစိတ္၊ အေလာဘစိတ္ အေဒါသစိတ္
တဏွာ၏ အနတၱသေဘာ ကို
႐ႈေနေသာ အေမာဟစိတ္တို႔ျဖင့္
ႀကည္ျဖဴ စြာ စြန္႔လြတ္သည္းခံျခင္းမ်ိဳးကို ေခၚသည္။
ဆိုလိုသည္မွာ ဓာတ္ႀကီးေလးပါး ျပင္းထန္စြာ
ေဖာက္ျပန္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ
ခႏၶာကိုယ္ကုိ မ,ေရႊ႕ ျပဳ ျပင္ လိုေသာ
ေ႐ွ႕စိတ္တဏွာ ႏွင့္
မခံစားလိုေသာ ေဒါသတို႔သည္
သံသရာ႐ွည္ေၾကာင္း
မေကာင္းေသာစိတ္မ်ား ျဖစ္သည္ဟု
ဥာဏ္ျဖင့္သိ၍ ထိုစိတ္မ်ားခ်ဳပ္ၿငိမ္းမွ
နိဗၺာန္ ေရာက္မည္ဟူေသာ
ယံုၾကည္ေသာ
သဒၶါစိတ္ျဖင့္
ေ႐ွ႕စိတ္တဏွာ၏ အလိုသို႔
မလိုက္ေလ်ာဘဲ
လိုက္ေလ်ာလိုေသာ
ေနာက္စိတ္တဏွာ မျဖစ္မိေအာင္
ခြင့္လႊတ္ေနျခင္းကို သည္းခံျခင္း ဟုေခၚသည္။
ဤကဲ့သို႔ သည္းခံျခင္းမ်ိဳးျဖင့္ တရားက်င့္ရမည္။
၎ကို
နိေရာဓသစၥာ ၏ ကိစၥဥာဏ္ဟု လည္းေခၚသည္။
ရန္သူအေပၚ၌ မစြမ္းႏိုင္မွန္းသိ၍
မိမိ၏ ေလာဘ၊ေဒါသတို႔ကို
ခ်ဳပ္တည္း မ်ိဳသိပ္၍ သည္းခံျခင္း၊
ႀကိတ္မိွတ္၍ သည္းခံျခင္းမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲ
သဒၶါစိတ္၊ အေလာဘစိတ္ အေဒါသစိတ္
တဏွာ၏ အနတၱသေဘာ ကို
႐ႈေနေသာ အေမာဟစိတ္တို႔ျဖင့္
ႀကည္ျဖဴ စြာ စြန္႔လြတ္သည္းခံျခင္းမ်ိဳးကို ေခၚသည္။
ဆိုလိုသည္မွာ ဓာတ္ႀကီးေလးပါး ျပင္းထန္စြာ
ေဖာက္ျပန္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ
ခႏၶာကိုယ္ကုိ မ,ေရႊ႕ ျပဳ ျပင္ လိုေသာ
ေ႐ွ႕စိတ္တဏွာ ႏွင့္
မခံစားလိုေသာ ေဒါသတို႔သည္
သံသရာ႐ွည္ေၾကာင္း
မေကာင္းေသာစိတ္မ်ား ျဖစ္သည္ဟု
ဥာဏ္ျဖင့္သိ၍ ထိုစိတ္မ်ားခ်ဳပ္ၿငိမ္းမွ
နိဗၺာန္ ေရာက္မည္ဟူေသာ
ယံုၾကည္ေသာ
သဒၶါစိတ္ျဖင့္
ေ႐ွ႕စိတ္တဏွာ၏ အလိုသို႔
မလိုက္ေလ်ာဘဲ
လိုက္ေလ်ာလိုေသာ
ေနာက္စိတ္တဏွာ မျဖစ္မိေအာင္
ခြင့္လႊတ္ေနျခင္းကို သည္းခံျခင္း ဟုေခၚသည္။
ဤကဲ့သို႔ သည္းခံျခင္းမ်ိဳးျဖင့္ တရားက်င့္ရမည္။
၎ကို
နိေရာဓသစၥာ ၏ ကိစၥဥာဏ္ဟု လည္းေခၚသည္။
အဂၢမဟာကမၼ႒ာနာစရိယ
ေအာင္လံဆရာေတာ္ႀကီး အ႐ွင္စႏၵိမာ
တိုက္ခဲြ၃၂ သဲအင္းဂူ၀ိပႆ နာရိပ္သာ
ေအာင္လံၿမိဳ႕ ျပဳစုေသာ အေျခခံေယာဂီသိမွတ္ဖြယ္ မွ
ထုတ္ႏုတ္ ပူေဇာ္ပါသည္
ေအာင္လံဆရာေတာ္ႀကီး အ႐ွင္စႏၵိမာ
တိုက္ခဲြ၃၂ သဲအင္းဂူ၀ိပႆ နာရိပ္သာ
ေအာင္လံၿမိဳ႕ ျပဳစုေသာ အေျခခံေယာဂီသိမွတ္ဖြယ္ မွ
ထုတ္ႏုတ္ ပူေဇာ္ပါသည္
Credit to Yan Paing Soe
[Unicode]
သည်းခံခြင်း သဘော
သည်းခံခြင်း သဘော
ဤ၌ သည်းခံခြင်းဟူသည်
ရန်သူအပေါ်၌ မစွမ်းနိုင်မှန်းသိ၍
မိမိ၏ လောဘ၊ဒေါသတို့ကို
ချုပ်တည်း မျိုသိပ်၍ သည်းခံခြင်း၊
ကြိတ်မှိတ်၍ သည်းခံခြင်းမျိုး မဟုတ်ဘဲ
သဒ္ဓါစိတ်၊ အလောဘစိတ် အဒေါသစိတ်
တဏှာ၏ အနတ္တသဘော ကို
ရှုနေသော အမောဟစိတ်တို့ဖြင့်
ကြည်ဖြူ စွာ စွန့်လွတ်သည်းခံခြင်းမျိုးကို ခေါ်သည်။
ဆိုလိုသည်မှာ ဓာတ်ကြီးလေးပါး ပြင်းထန်စွာ
ဖောက်ပြန်မှုကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာသော
ခန္ဓာကိုယ်ကို မ,ရွှေ့ ပြု ပြင် လိုသော
ရှေ့စိတ်တဏှာ နှင့်
မခံစားလိုသော ဒေါသတို့သည်
သံသရာရှည်ကြောင်း
မကောင်းသောစိတ်များ ဖြစ်သည်ဟု
ဉာဏ်ဖြင့်သိ၍ ထိုစိတ်များချုပ်ငြိမ်းမှ
နိဗ္ဗာန် ရောက်မည်ဟူသော
ယုံကြည်သော
သဒ္ဓါစိတ်ဖြင့်
ရှေ့စိတ်တဏှာ၏ အလိုသို့
မလိုက်လျောဘဲ
လိုက်လျောလိုသော
နောက်စိတ်တဏှာ မဖြစ်မိအောင်
ခွင့်လွှတ်နေခြင်းကို သည်းခံခြင်း ဟုခေါ်သည်။
ဤကဲ့သို့ သည်းခံခြင်းမျိုးဖြင့် တရားကျင့်ရမည်။
၎င်းကို
နိရောဓသစ္စာ ၏ ကိစ္စဉာဏ်ဟု လည်းခေါ်သည်။
ရန်သူအပေါ်၌ မစွမ်းနိုင်မှန်းသိ၍
မိမိ၏ လောဘ၊ဒေါသတို့ကို
ချုပ်တည်း မျိုသိပ်၍ သည်းခံခြင်း၊
ကြိတ်မှိတ်၍ သည်းခံခြင်းမျိုး မဟုတ်ဘဲ
သဒ္ဓါစိတ်၊ အလောဘစိတ် အဒေါသစိတ်
တဏှာ၏ အနတ္တသဘော ကို
ရှုနေသော အမောဟစိတ်တို့ဖြင့်
ကြည်ဖြူ စွာ စွန့်လွတ်သည်းခံခြင်းမျိုးကို ခေါ်သည်။
ဆိုလိုသည်မှာ ဓာတ်ကြီးလေးပါး ပြင်းထန်စွာ
ဖောက်ပြန်မှုကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာသော
ခန္ဓာကိုယ်ကို မ,ရွှေ့ ပြု ပြင် လိုသော
ရှေ့စိတ်တဏှာ နှင့်
မခံစားလိုသော ဒေါသတို့သည်
သံသရာရှည်ကြောင်း
မကောင်းသောစိတ်များ ဖြစ်သည်ဟု
ဉာဏ်ဖြင့်သိ၍ ထိုစိတ်များချုပ်ငြိမ်းမှ
နိဗ္ဗာန် ရောက်မည်ဟူသော
ယုံကြည်သော
သဒ္ဓါစိတ်ဖြင့်
ရှေ့စိတ်တဏှာ၏ အလိုသို့
မလိုက်လျောဘဲ
လိုက်လျောလိုသော
နောက်စိတ်တဏှာ မဖြစ်မိအောင်
ခွင့်လွှတ်နေခြင်းကို သည်းခံခြင်း ဟုခေါ်သည်။
ဤကဲ့သို့ သည်းခံခြင်းမျိုးဖြင့် တရားကျင့်ရမည်။
၎င်းကို
နိရောဓသစ္စာ ၏ ကိစ္စဉာဏ်ဟု လည်းခေါ်သည်။
အဂ္ဂမဟာကမ္မဋ္ဌာနာစရိယ
အောင်လံဆရာတော်ကြီး အရှင်စန္ဒိမာ
တိုက်ခွဲ၃၂ သဲအင်းဂူဝိပဿ နာရိပ်သာ
အောင်လံမြို့ ပြုစုသော အခြေခံယောဂီသိမှတ်ဖွယ် မှ
ထုတ်နုတ် ပူဇော်ပါသည်
အောင်လံဆရာတော်ကြီး အရှင်စန္ဒိမာ
တိုက်ခွဲ၃၂ သဲအင်းဂူဝိပဿ နာရိပ်သာ
အောင်လံမြို့ ပြုစုသော အခြေခံယောဂီသိမှတ်ဖွယ် မှ
ထုတ်နုတ် ပူဇော်ပါသည်
Credit to Yan Paing Soe
No comments:
Post a Comment