[Zawgyi]
အဘိဓမၼာတရားေတာ္ အေၾကာင္း သိမွတ္ဖြယ္ (၃၄)
--စိတ္ (၈၉)ပါးတို႔တြင္ ပါ၀င္ေသာ ၀ိပါတ္စိတ္တို႔ ကြဲျပားပံု--
ရူပ၊ အရူပ၊ ေလာကုတၱရာကုသိုလ္တို႔သည္ (ကုသိုလ္ ၅ ပါးရွိလၽွင္ ၀ိပါတ္လည္း ၅ ပါး စသည္ျဖင့္) တူေသာအက်ိဳးကို ေပးကုန္၏။ ကာမကုသိုလ္ကား အဟိတ္ကုသလ၀ိပါတ္တည္း ဟူေသာ မတူေသာအက်ိဳးကိုလည္းေပး၏။ မဟာ၀ိပါတ္တည္းဟူေသာ တူေသာအက်ိဳးကိုလည္းေပး၏။ ထိုသို႔ေပးရာ၌ ရူပ၊ အရူပကုသိုလ္သည္ အေႏွာင့္အယွက္ မရွိလၽွင္ အျခားမဲ့ဘ၀၌ ျမဲေသာအက်ိဳးေပးရာ ကာလရွိေသာေၾကာင့္ တူေသာအက်ိဳးကိုသာေပး၏။ ေလာကုတၱရာ ကုသိုလ္သည္လည္း မိမိ၏အျခားမဲ့၌ ျမဲေသာ အက်ိဳးေပးရာ ကာလရွိေသာေၾကာင့္ တူေသာအက်ိဳးကိုသာ ေပး၏။ ကာမကုသိုလ္ကား ပစၥဳပၸန္ ဘ၀၌ ဒိ႒ဓမၼအက်ိဳး၊ ေနာက္ေနာင္ဘ၀၌ ဥပပဇၨေ၀ဒနိယအက်ိဳး၊ အပရာပရိယေ၀ဒနိယအက်ိဳး ဟု အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ အက်ိဳးေပးရာကာလ ရွိေသာေၾကာင့္ တူ၊ မတူ ႏွစ္ပါးစံုး အက်ိဳးကို ေပးရသည္။
ရူပ၊ အရူပ၊ ေလာကုတၱရာကုသိုလ္တို႔သည္ (ကုသိုလ္ ၅ ပါးရွိလၽွင္ ၀ိပါတ္လည္း ၅ ပါး စသည္ျဖင့္) တူေသာအက်ိဳးကို ေပးကုန္၏။ ကာမကုသိုလ္ကား အဟိတ္ကုသလ၀ိပါတ္တည္း ဟူေသာ မတူေသာအက်ိဳးကိုလည္းေပး၏။ မဟာ၀ိပါတ္တည္းဟူေသာ တူေသာအက်ိဳးကိုလည္းေပး၏။ ထိုသို႔ေပးရာ၌ ရူပ၊ အရူပကုသိုလ္သည္ အေႏွာင့္အယွက္ မရွိလၽွင္ အျခားမဲ့ဘ၀၌ ျမဲေသာအက်ိဳးေပးရာ ကာလရွိေသာေၾကာင့္ တူေသာအက်ိဳးကိုသာေပး၏။ ေလာကုတၱရာ ကုသိုလ္သည္လည္း မိမိ၏အျခားမဲ့၌ ျမဲေသာ အက်ိဳးေပးရာ ကာလရွိေသာေၾကာင့္ တူေသာအက်ိဳးကိုသာ ေပး၏။ ကာမကုသိုလ္ကား ပစၥဳပၸန္ ဘ၀၌ ဒိ႒ဓမၼအက်ိဳး၊ ေနာက္ေနာင္ဘ၀၌ ဥပပဇၨေ၀ဒနိယအက်ိဳး၊ အပရာပရိယေ၀ဒနိယအက်ိဳး ဟု အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ အက်ိဳးေပးရာကာလ ရွိေသာေၾကာင့္ တူ၊ မတူ ႏွစ္ပါးစံုး အက်ိဳးကို ေပးရသည္။
--ေလာကုတၱရာစိတ္၌ ၾကိယာမရွိျခင္းအေၾကာင္း--
မဂ္စိတ္၏ တစ္ၾကိမ္တည္းသာ ျဖစ္ရိုးရွိေသာေၾကာင့္ ေလာကုတၱရာစိတ္၌ ၾကိယာစိတ္မရွိပါ။ မဂ္စိတ္သည္ တစ္ၾကိမ္ျဖစ္ရံုမၽွျဖင့္ ဆိုင္ရာကိေလသာပယ္ျခင္းကိစၥကို ျပီးစီးႏိုင္ေသာေၾကာင့္ တစ္ၾကိမ္သာ ျဖစ္ရိုးရွိသည္။
မဂ္စိတ္၏ တစ္ၾကိမ္တည္းသာ ျဖစ္ရိုးရွိေသာေၾကာင့္ ေလာကုတၱရာစိတ္၌ ၾကိယာစိတ္မရွိပါ။ မဂ္စိတ္သည္ တစ္ၾကိမ္ျဖစ္ရံုမၽွျဖင့္ ဆိုင္ရာကိေလသာပယ္ျခင္းကိစၥကို ျပီးစီးႏိုင္ေသာေၾကာင့္ တစ္ၾကိမ္သာ ျဖစ္ရိုးရွိသည္။
--စိတ္ (၈၉) ပါးကို ဇာတ္အားျဖင့္ ေရတြက္ျခင္း--
မ်ိဳးရိုးဇာတိဟူေသာ အသံုးအႏံႈးအတိုင္း ပရမတၱတရားတို႔၏ မ်ိဳးရိုးကို ဇာတိ-ဇာတ္ ဟုေခၚသည္။ ထိုဇာတ္သည္ အကုသိုလ္ဇာတ္၊ ကုသိုလ္ဇာတ္၊ ၀ိပါတ္ဇာတ္၊ ၾကိယာဇာတ္ ဟု (၄) မ်ိဳးရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အကုသိုလ္ဇာတ္ (၁၂)ပါး၊ ကုသုိလ္ဇာတ္ (၂၁) ပါး၊ ၀ိပါတ္ဇာတ္ (၃၆) ပါး ႏွင့္ ၾကိယာဇာတ္ (၂၀)ပါး အားျဖင့္ စိတ္သည္ (၈၉)ပါး ျဖစ္ရသည္။
မ်ိဳးရိုးဇာတိဟူေသာ အသံုးအႏံႈးအတိုင္း ပရမတၱတရားတို႔၏ မ်ိဳးရိုးကို ဇာတိ-ဇာတ္ ဟုေခၚသည္။ ထိုဇာတ္သည္ အကုသိုလ္ဇာတ္၊ ကုသိုလ္ဇာတ္၊ ၀ိပါတ္ဇာတ္၊ ၾကိယာဇာတ္ ဟု (၄) မ်ိဳးရွိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အကုသိုလ္ဇာတ္ (၁၂)ပါး၊ ကုသုိလ္ဇာတ္ (၂၁) ပါး၊ ၀ိပါတ္ဇာတ္ (၃၆) ပါး ႏွင့္ ၾကိယာဇာတ္ (၂၀)ပါး အားျဖင့္ စိတ္သည္ (၈၉)ပါး ျဖစ္ရသည္။
--စိတ္ (၈၉) ပါးကို ဘံုအားျဖင့္ ေရတြက္ျခင္း--
ဘံုသည္ ဌာနဘံု၊ အ၀တၱာဘံု ဟု (၂)မ်ိဳး ရွိ၏။ ထိုတြင္ ဌာနဘံုသည္ ယခုမ်က္ျမင္အားျဖင့္ တည္ရာဌာနရ ေကာင္းေသာ အပါယ္ဘံု၊ လူ႔ဘံု၊ နတ္ဘံု၊ ျဗဟၼာ႔ဘံု တို႔တည္း။
အ၀တၱဘံု ဟူသည္ကား တဏွာသံုးရပ္ျဖင့္ သတ္မွတ္အပ္ေသာ တရားအေပါင္းတည္း။
၁။ ကာမတဏွာ၏ အာရံုျပဳရာနယ္ပယ္ဟု ကာမတဏွာျဖင့္ ပိုင္းျခား သတ္မွတ္အပ္ေသာ ကာမစိတ္၊ ေစတသိတ္၊ ရုပ္အားလံုးသည္ ကာမအ၀တၱာဘံု မည္၏။
၂။ ရူပတဏွာ၏ အာရံုျပဳရာနယ္ပယ္ဟု ရူပတဏွာျဖင့္ ပိုင္းျခား သတ္မွတ္အပ္ေသာ ရူပစိတ္၊ ေစတသိတ္သည္ ရူပအ၀တၱာဘံု မည္၏။
၃။ အရူပတဏွာ၏ အာရံုျပဳရာနယ္ပယ္ဟု အရူပတဏွာျဖင့္ ပိုင္းျခား သတ္မွတ္အပ္ေသာ အရူပစိတ္၊ ေစတသိတ္သည္ အရူပအ၀တၱာဘံု မည္၏။
၄။ ဤတဏွာသံုးပါးတို႔ အာရံုမျပဳႏိုင္ေသာ နယ္ပယ္တရပ္ဟု သတ္မွတ္အပ္ေသာ နိဗၺာန္ႏွင့္ တကြ ေလာကုတၱရာစိတ္၊ ေစတသိတ္သည္ ေလာကုတၱရာ အ၀တၱာဘံုမည္၏။
ဤသို႔ အ၀တၱာဘံု (၄)မ်ိဳးရွိသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကာမဘံု၊ ရူပဘံု၊ အရူပဘံု ဟုဆိုရာ၌ ဌာနဘံုလည္း ရေကာင္း၏၊ အ၀တၱာ ဘံုလည္း ရေကာင္း၏။ ေလာကုတၱရာဘံုဟု ဆိုရာ၌ကား အ၀တၱာဘံု တစ္မ်ိဳးသာ ရေကာင္းသည္။
ဘံုသည္ ဌာနဘံု၊ အ၀တၱာဘံု ဟု (၂)မ်ိဳး ရွိ၏။ ထိုတြင္ ဌာနဘံုသည္ ယခုမ်က္ျမင္အားျဖင့္ တည္ရာဌာနရ ေကာင္းေသာ အပါယ္ဘံု၊ လူ႔ဘံု၊ နတ္ဘံု၊ ျဗဟၼာ႔ဘံု တို႔တည္း။
အ၀တၱဘံု ဟူသည္ကား တဏွာသံုးရပ္ျဖင့္ သတ္မွတ္အပ္ေသာ တရားအေပါင္းတည္း။
၁။ ကာမတဏွာ၏ အာရံုျပဳရာနယ္ပယ္ဟု ကာမတဏွာျဖင့္ ပိုင္းျခား သတ္မွတ္အပ္ေသာ ကာမစိတ္၊ ေစတသိတ္၊ ရုပ္အားလံုးသည္ ကာမအ၀တၱာဘံု မည္၏။
၂။ ရူပတဏွာ၏ အာရံုျပဳရာနယ္ပယ္ဟု ရူပတဏွာျဖင့္ ပိုင္းျခား သတ္မွတ္အပ္ေသာ ရူပစိတ္၊ ေစတသိတ္သည္ ရူပအ၀တၱာဘံု မည္၏။
၃။ အရူပတဏွာ၏ အာရံုျပဳရာနယ္ပယ္ဟု အရူပတဏွာျဖင့္ ပိုင္းျခား သတ္မွတ္အပ္ေသာ အရူပစိတ္၊ ေစတသိတ္သည္ အရူပအ၀တၱာဘံု မည္၏။
၄။ ဤတဏွာသံုးပါးတို႔ အာရံုမျပဳႏိုင္ေသာ နယ္ပယ္တရပ္ဟု သတ္မွတ္အပ္ေသာ နိဗၺာန္ႏွင့္ တကြ ေလာကုတၱရာစိတ္၊ ေစတသိတ္သည္ ေလာကုတၱရာ အ၀တၱာဘံုမည္၏။
ဤသို႔ အ၀တၱာဘံု (၄)မ်ိဳးရွိသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကာမဘံု၊ ရူပဘံု၊ အရူပဘံု ဟုဆိုရာ၌ ဌာနဘံုလည္း ရေကာင္း၏၊ အ၀တၱာ ဘံုလည္း ရေကာင္း၏။ ေလာကုတၱရာဘံုဟု ဆိုရာ၌ကား အ၀တၱာဘံု တစ္မ်ိဳးသာ ရေကာင္းသည္။
-ဆက္လက္ေဖၚျပပါမည္။
[ပညာပါရမီ ဆရာေတာ္ အရွင္ဥာဏ၀ရ ေရးသားျပဳစုေသာ အဘိဓမၼာပိုခ်ခ်က္မ်ားမွ]
[Unicode]
အဘိဓမ္မာတရားတော် အကြောင်း သိမှတ်ဖွယ် (၃၄)
အဘိဓမ္မာတရားတော် အကြောင်း သိမှတ်ဖွယ် (၃၄)
--စိတ် (၈၉)ပါးတို့တွင် ပါဝင်သော ဝိပါတ်စိတ်တို့ ကွဲပြားပုံ--
ရူပ၊ အရူပ၊ လောကုတ္တရာကုသိုလ်တို့သည် (ကုသိုလ် ၅ ပါးရှိလျှင် ဝိပါတ်လည်း ၅ ပါး စသည်ဖြင့်) တူသောအကျိုးကို ပေးကုန်၏။ ကာမကုသိုလ်ကား အဟိတ်ကုသလဝိပါတ်တည်း ဟူသော မတူသောအကျိုးကိုလည်းပေး၏။ မဟာဝိပါတ်တည်းဟူသော တူသောအကျိုးကိုလည်းပေး၏။ ထိုသို့ပေးရာ၌ ရူပ၊ အရူပကုသိုလ်သည် အနှောင့်အယှက် မရှိလျှင် အခြားမဲ့ဘဝ၌ မြဲသောအကျိုးပေးရာ ကာလရှိသောကြောင့် တူသောအကျိုးကိုသာပေး၏။ လောကုတ္တရာ ကုသိုလ်သည်လည်း မိမိ၏အခြားမဲ့၌ မြဲသော အကျိုးပေးရာ ကာလရှိသောကြောင့် တူသောအကျိုးကိုသာ ပေး၏။ ကာမကုသိုလ်ကား ပစ္စုပ္ပန် ဘဝ၌ ဒိဋ္ဌဓမ္မအကျိုး၊ နောက်နောင်ဘဝ၌ ဥပပဇ္ဇဝေဒနိယအကျိုး၊ အပရာပရိယဝေဒနိယအကျိုး ဟု အမျိုးမျိုးသော အကျိုးပေးရာကာလ ရှိသောကြောင့် တူ၊ မတူ နှစ်ပါးစုံး အကျိုးကို ပေးရသည်။
ရူပ၊ အရူပ၊ လောကုတ္တရာကုသိုလ်တို့သည် (ကုသိုလ် ၅ ပါးရှိလျှင် ဝိပါတ်လည်း ၅ ပါး စသည်ဖြင့်) တူသောအကျိုးကို ပေးကုန်၏။ ကာမကုသိုလ်ကား အဟိတ်ကုသလဝိပါတ်တည်း ဟူသော မတူသောအကျိုးကိုလည်းပေး၏။ မဟာဝိပါတ်တည်းဟူသော တူသောအကျိုးကိုလည်းပေး၏။ ထိုသို့ပေးရာ၌ ရူပ၊ အရူပကုသိုလ်သည် အနှောင့်အယှက် မရှိလျှင် အခြားမဲ့ဘဝ၌ မြဲသောအကျိုးပေးရာ ကာလရှိသောကြောင့် တူသောအကျိုးကိုသာပေး၏။ လောကုတ္တရာ ကုသိုလ်သည်လည်း မိမိ၏အခြားမဲ့၌ မြဲသော အကျိုးပေးရာ ကာလရှိသောကြောင့် တူသောအကျိုးကိုသာ ပေး၏။ ကာမကုသိုလ်ကား ပစ္စုပ္ပန် ဘဝ၌ ဒိဋ္ဌဓမ္မအကျိုး၊ နောက်နောင်ဘဝ၌ ဥပပဇ္ဇဝေဒနိယအကျိုး၊ အပရာပရိယဝေဒနိယအကျိုး ဟု အမျိုးမျိုးသော အကျိုးပေးရာကာလ ရှိသောကြောင့် တူ၊ မတူ နှစ်ပါးစုံး အကျိုးကို ပေးရသည်။
--လောကုတ္တရာစိတ်၌ ကြိယာမရှိခြင်းအကြောင်း--
မဂ်စိတ်၏ တစ်ကြိမ်တည်းသာ ဖြစ်ရိုးရှိသောကြောင့် လောကုတ္တရာစိတ်၌ ကြိယာစိတ်မရှိပါ။ မဂ်စိတ်သည် တစ်ကြိမ်ဖြစ်ရုံမျှဖြင့် ဆိုင်ရာကိလေသာပယ်ခြင်းကိစ္စကို ပြီးစီးနိုင်သောကြောင့် တစ်ကြိမ်သာ ဖြစ်ရိုးရှိသည်။
မဂ်စိတ်၏ တစ်ကြိမ်တည်းသာ ဖြစ်ရိုးရှိသောကြောင့် လောကုတ္တရာစိတ်၌ ကြိယာစိတ်မရှိပါ။ မဂ်စိတ်သည် တစ်ကြိမ်ဖြစ်ရုံမျှဖြင့် ဆိုင်ရာကိလေသာပယ်ခြင်းကိစ္စကို ပြီးစီးနိုင်သောကြောင့် တစ်ကြိမ်သာ ဖြစ်ရိုးရှိသည်။
--စိတ် (၈၉) ပါးကို ဇာတ်အားဖြင့် ရေတွက်ခြင်း--
မျိုးရိုးဇာတိဟူသော အသုံးအနှုံးအတိုင်း ပရမတ္တတရားတို့၏ မျိုးရိုးကို ဇာတိ-ဇာတ် ဟုခေါ်သည်။ ထိုဇာတ်သည် အကုသိုလ်ဇာတ်၊ ကုသိုလ်ဇာတ်၊ ဝိပါတ်ဇာတ်၊ ကြိယာဇာတ် ဟု (၄) မျိုးရှိသည်။ ထို့ကြောင့် အကုသိုလ်ဇာတ် (၁၂)ပါး၊ ကုသိုလ်ဇာတ် (၂၁) ပါး၊ ဝိပါတ်ဇာတ် (၃၆) ပါး နှင့် ကြိယာဇာတ် (၂၀)ပါး အားဖြင့် စိတ်သည် (၈၉)ပါး ဖြစ်ရသည်။
မျိုးရိုးဇာတိဟူသော အသုံးအနှုံးအတိုင်း ပရမတ္တတရားတို့၏ မျိုးရိုးကို ဇာတိ-ဇာတ် ဟုခေါ်သည်။ ထိုဇာတ်သည် အကုသိုလ်ဇာတ်၊ ကုသိုလ်ဇာတ်၊ ဝိပါတ်ဇာတ်၊ ကြိယာဇာတ် ဟု (၄) မျိုးရှိသည်။ ထို့ကြောင့် အကုသိုလ်ဇာတ် (၁၂)ပါး၊ ကုသိုလ်ဇာတ် (၂၁) ပါး၊ ဝိပါတ်ဇာတ် (၃၆) ပါး နှင့် ကြိယာဇာတ် (၂၀)ပါး အားဖြင့် စိတ်သည် (၈၉)ပါး ဖြစ်ရသည်။
--စိတ် (၈၉) ပါးကို ဘုံအားဖြင့် ရေတွက်ခြင်း--
ဘုံသည် ဌာနဘုံ၊ အဝတ္တာဘုံ ဟု (၂)မျိုး ရှိ၏။ ထိုတွင် ဌာနဘုံသည် ယခုမျက်မြင်အားဖြင့် တည်ရာဌာနရ ကောင်းသော အပါယ်ဘုံ၊ လူ့ဘုံ၊ နတ်ဘုံ၊ ဗြဟ္မာ့ဘုံ တို့တည်း။
အဝတ္တဘုံ ဟူသည်ကား တဏှာသုံးရပ်ဖြင့် သတ်မှတ်အပ်သော တရားအပေါင်းတည်း။
၁။ ကာမတဏှာ၏ အာရုံပြုရာနယ်ပယ်ဟု ကာမတဏှာဖြင့် ပိုင်းခြား သတ်မှတ်အပ်သော ကာမစိတ်၊ စေတသိတ်၊ ရုပ်အားလုံးသည် ကာမအဝတ္တာဘုံ မည်၏။
၂။ ရူပတဏှာ၏ အာရုံပြုရာနယ်ပယ်ဟု ရူပတဏှာဖြင့် ပိုင်းခြား သတ်မှတ်အပ်သော ရူပစိတ်၊ စေတသိတ်သည် ရူပအဝတ္တာဘုံ မည်၏။
၃။ အရူပတဏှာ၏ အာရုံပြုရာနယ်ပယ်ဟု အရူပတဏှာဖြင့် ပိုင်းခြား သတ်မှတ်အပ်သော အရူပစိတ်၊ စေတသိတ်သည် အရူပအဝတ္တာဘုံ မည်၏။
၄။ ဤတဏှာသုံးပါးတို့ အာရုံမပြုနိုင်သော နယ်ပယ်တရပ်ဟု သတ်မှတ်အပ်သော နိဗ္ဗာန်နှင့် တကွ လောကုတ္တရာစိတ်၊ စေတသိတ်သည် လောကုတ္တရာ အဝတ္တာဘုံမည်၏။
ဤသို့ အဝတ္တာဘုံ (၄)မျိုးရှိသည်။
ထို့ကြောင့် ကာမဘုံ၊ ရူပဘုံ၊ အရူပဘုံ ဟုဆိုရာ၌ ဌာနဘုံလည်း ရကောင်း၏၊ အဝတ္တာ ဘုံလည်း ရကောင်း၏။ လောကုတ္တရာဘုံဟု ဆိုရာ၌ကား အဝတ္တာဘုံ တစ်မျိုးသာ ရကောင်းသည်။
ဘုံသည် ဌာနဘုံ၊ အဝတ္တာဘုံ ဟု (၂)မျိုး ရှိ၏။ ထိုတွင် ဌာနဘုံသည် ယခုမျက်မြင်အားဖြင့် တည်ရာဌာနရ ကောင်းသော အပါယ်ဘုံ၊ လူ့ဘုံ၊ နတ်ဘုံ၊ ဗြဟ္မာ့ဘုံ တို့တည်း။
အဝတ္တဘုံ ဟူသည်ကား တဏှာသုံးရပ်ဖြင့် သတ်မှတ်အပ်သော တရားအပေါင်းတည်း။
၁။ ကာမတဏှာ၏ အာရုံပြုရာနယ်ပယ်ဟု ကာမတဏှာဖြင့် ပိုင်းခြား သတ်မှတ်အပ်သော ကာမစိတ်၊ စေတသိတ်၊ ရုပ်အားလုံးသည် ကာမအဝတ္တာဘုံ မည်၏။
၂။ ရူပတဏှာ၏ အာရုံပြုရာနယ်ပယ်ဟု ရူပတဏှာဖြင့် ပိုင်းခြား သတ်မှတ်အပ်သော ရူပစိတ်၊ စေတသိတ်သည် ရူပအဝတ္တာဘုံ မည်၏။
၃။ အရူပတဏှာ၏ အာရုံပြုရာနယ်ပယ်ဟု အရူပတဏှာဖြင့် ပိုင်းခြား သတ်မှတ်အပ်သော အရူပစိတ်၊ စေတသိတ်သည် အရူပအဝတ္တာဘုံ မည်၏။
၄။ ဤတဏှာသုံးပါးတို့ အာရုံမပြုနိုင်သော နယ်ပယ်တရပ်ဟု သတ်မှတ်အပ်သော နိဗ္ဗာန်နှင့် တကွ လောကုတ္တရာစိတ်၊ စေတသိတ်သည် လောကုတ္တရာ အဝတ္တာဘုံမည်၏။
ဤသို့ အဝတ္တာဘုံ (၄)မျိုးရှိသည်။
ထို့ကြောင့် ကာမဘုံ၊ ရူပဘုံ၊ အရူပဘုံ ဟုဆိုရာ၌ ဌာနဘုံလည်း ရကောင်း၏၊ အဝတ္တာ ဘုံလည်း ရကောင်း၏။ လောကုတ္တရာဘုံဟု ဆိုရာ၌ကား အဝတ္တာဘုံ တစ်မျိုးသာ ရကောင်းသည်။
-ဆက်လက်ဖေါ်ပြပါမည်။
[ပညာပါရမီ ဆရာတော် အရှင်ဉာဏဝရ ရေးသားပြုစုသော အဘိဓမ္မာပိုချချက်များမှ]
No comments:
Post a Comment