[Zawgyi]
"ဆြမ္းေတာ္တင္က် မစားေကာင္းဘူးလား"
ေထရဝါဒ ပ္ိဋကတ္ေတာ္၌ ဆြမ္းေတာ္တင္က်စားသုံးေသာ္ ညဏ္ထိုင္းသည္ ဘုန္းနိမ့္သည္ဟူ၍ ေဖာ္ျပထားခ်က္ တစ္စုံတစ္ရာ မ႐ွိပါ။
ဆြမ္းေတာ္ တင္က်ကုိ စားေကာင္း စြန္႔ေကာင္းသည္ ဟုသာ အ႒ကထာႀကီးမ်ားတြင္ ဖြင့္ဆိုထားပါတယ္။
မဇၩိမနိကာယ္ |ဥပရိဏၰသ အ႒ကထာ|ဒကၡိဏဝိဘဂၤသုတ္ အဖြင့္၌ အ႒ကထာ ဆရာႀကီးက.
ဆြမ္းေတာ္တင္ ပစၥည္းမ်ားသည္ အတုမ႐ွိစင္ၾကယ္ ျမင့္ျမတ္ေသာ ဘုရား႐ွင္၏ ပစၥည္းမ်ားျဖစ္၍ အလြန္စင္ၾကယ္မြန္ျမတ္ေသာ ပစၥည္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း /ဆြမ္းေတာ္ တင္တာမွာ သာမန္႐ုိး႐ုိး ပုဂၢိဳလ္မ်ားႏွင့္ မထိုက္တန္ေအာင္ ျမင့္ျမတ္၍ဘုရားခန္းသန္႔႐ွင္း /ေဝယ်ာဝစၥလုပ္/ေရာင္ေတာ္ဖြင့္ စေသာ အက်င့္မ်ားကုိ ေဆာင္ရြက္သည့္ ပုဂၢိဳလ္အား ေပးလႉရမွာျဖစ္ေၾကာင္း ။ ထိုအျပင္ ဗုဒၶေဝယ်ာဝစၥလုပ္လ်ွင္ အေဖ၏ ပစၥည္းကုိ သားက သုံးေဆာင္ေကာင္းသလုိ သုံးစားေကာင္းေၾကာင္း /ေထာပတ္ ႏွမ္းဆီ စသည္တို႔ကုိ စြန္႔ၿပီးဆီခြက္လုပ္ပူေဇာ္ႏိုင္ေၾကာင္း အဝတ္အထည္မ်ားကုိမူ စြန္႔ၿပီး အလံတံခြန္ လုပ္လႉႏိုင္ေၾကာင္းအက်ယ္တဝင့္ ဖြင့္ျပ ႐ွင္းလင္းထားေတာ္ မူခဲ့ပါတယ္။
-မင္းနန္ ေမာ္ကြၽန္း ၏ အယူအျမင္ မွန္ကန္ေရး စာအုပ္မွ ကူးယူ မ်ွေဝပါတယ္
Credit to Oo Thaw ေထရဝါဒ သာသနာ မွတ္စု.
========================================================
[Unicode]
"ဆွမ်းတော်တင်ကျ မစားကောင်းဘူးလား"
ထေရဝါဒ ပ်ိဋကတ်တော်၌ ဆွမ်းတော်တင်ကျစားသုံးသော် ညဏ်ထိုင်းသည် ဘုန်းနိမ့်သည်ဟူ၍ ဖော်ပြထားချက် တစ်စုံတစ်ရာ မရှိပါ။
ဆွမ်းတော် တင်ကျကို စားကောင်း စွန့်ကောင်းသည် ဟုသာ အဋ္ဌကထာကြီးများတွင် ဖွင့်ဆိုထားပါတယ်။
မဇ္ဈိမနိကာယ် |ဥပရိဏ္ဏသ အဋ္ဌကထာ|ဒက္ခိဏဝိဘင်္ဂသုတ် အဖွင့်၌ အဋ္ဌကထာ ဆရာကြီးက.
ဆွမ်းတော်တင် ပစ္စည်းများသည် အတုမရှိစင်ကြယ် မြင့်မြတ်သော ဘုရားရှင်၏ ပစ္စည်းများဖြစ်၍ အလွန်စင်ကြယ်မွန်မြတ်သော ပစ္စည်းများဖြစ်ကြောင်း /ဆွမ်းတော် တင်တာမှာ သာမန်ရိုးရိုး ပုဂ္ဂိုလ်များနှင့် မထိုက်တန်အောင် မြင့်မြတ်၍ဘုရားခန်းသန့်ရှင်း /ဝေယျာဝစ္စလုပ်/ရောင်တော်ဖွင့် စသော အကျင့်များကို ဆောင်ရွက်သည့် ပုဂ္ဂိုလ်အား ပေးလှူရမှာဖြစ်ကြောင်း ။ ထိုအပြင် ဗုဒ္ဓဝေယျာဝစ္စလုပ်လျှင် အဖေ၏ ပစ္စည်းကို သားက သုံးဆောင်ကောင်းသလို သုံးစားကောင်းကြောင်း /ထောပတ် နှမ်းဆီ စသည်တို့ကို စွန့်ပြီးဆီခွက်လုပ်ပူဇော်နိုင်ကြောင်း အဝတ်အထည်များကိုမူ စွန့်ပြီး အလံတံခွန် လုပ်လှူနိုင်ကြောင်းအကျယ်တဝင့် ဖွင့်ပြ ရှင်းလင်းထားတော် မူခဲ့ပါတယ်။
-မင်းနန် မော်ကျွန်း ၏ အယူအမြင် မှန်ကန်ရေး စာအုပ်မှ ကူးယူ မျှဝေပါတယ်
Credit to Oo Thaw ထေရဝါဒ သာသနာ မှတ်စု.
No comments:
Post a Comment